Sunday, September 26, 2010

gelagat-gelagat orang

aku ni jenis yang suke tengok gelagat org(bajet pyscho)..hahah...tapi aku rasa seronok bila tengok gelagat orang...antaranya-

  • gelagat orang bila menerima sesuatu yang mengejut...
                - ada yang kelam kabut..ade yang cool je..ade yang terlampau relax...dari sini aku dapat ambil satu pengajaran...yang manusia ni mempunyai banyak perangai....aku ingatkan semua macam aku....(kelam kabut)...haha...bila aku dah masuk ke dunia yang lebih luas aku banyak mempelajari tentang manusia ni...


  • bila budak kecik nak sesuatu
                 - part ni paling best...heheh...aku suke tengok gelagat budak kecil..lg2 bila nk mintak gula2..mcm2 karenah dorang buat..baring kat lantai la...lari2 la...menjerit kuat2 la..mcm2 la...ni merupakan cara dorang nk pujuk mak dorang..klu kite ni dh besar...byk cara kita gunakan untuk pujuk mak kite..samada romantis ataupon paksaan..heheh..tp more tu romantis la...gune ayat2 jiwang nak pujuk mak kite...heheh...


  • bila nak buat sesuatu keputusan
                   - heehhe....kalau part nih....time member2 kite dah set nak buat keputusan....sume semangat berkumpul nak buat decision....tapi bila dah berkumpul...ada yang masih blur2 lg....ade yang terlalu tension...ade plak yang terlalu sempoi....so...sume org ni ade caranya masing2..mana tau dorang nak yang the best untuk dorang....



.......ade banyak yang aku nk kongsikan......aku tgh study lg gelagat orang...salam 07...

No comments:

Post a Comment